a valódi történetünk

2010.01.03. 21:09

Gyilkos erejű tornádó közeledett felénk. Gáborral beszaladunk a házba, de a forgószél mintha célzottan minket követne, utánunk jött, át az ajtón. Felrohantunk az emeletre, és bebújtunk abba a  pici szobába, ahol régen a szüleim laktak, annak is a legbelsőbb sarkába. De a vihar pontosan utánunk tekergőzött, és már bent volt a szobában, amikor láttuk, hogy nincsen menekvés. Ekkor Gábor azt mondta nekem: "Ölelkezzünk össze, amilyen szorosan csak tudunk, így kettőnk törzse kétszer olyan erős lesz, és kevesebb eséllyel törik ketté a gerincünk!" Így tettünk, és közben a légörvény magába rántott minket.
Nagyon intenzívvé vált minden, bármihez hozzácsapódhattunk volna, ha egy rossz mozdulatot teszünk.
Az jutott eszembe, hogy a tengeri örvényekből úgy lehet menekülni, hogy nem szabad az erőt arra pocsékolni, hogy kiúszunk az árból, hanem hagyni kell, hogy a mélyére húzzon, és onnan egy mozdulattal felrúgjuk magunkat a felszínre, mert középen kisebb a víz ereje. Ebből az elméletből indultam ki, és a forgószélben úgy irányítottam magunkat, hogy a centrum felé sodródjunk, ahol valójában egészen szélcsend volt, és ott hirtelen felrúgtam magunkat... de hová? Hiszen szobában voltunk! A plafonba csapódtunk...

...hogy ezután mi történt, nem emlékszem, talán elveszítettem az emlékezetem. De ott ültünk a szobában Gáborral, megtépázottan. Valahogy túléltük. Felálltunk, és elindultunk lefelé a lépcsőn. És akkor ömleni kezdett belőlem a szó - egy olyan nyelven, amit addig nem ismertem, most folyamatosan beszéltem. Mintha az átélt élmények mélysége átszakított volna egy hártyát a tudatomban, mely mögött ott rejtőzött ősidők óta ez a tudás. Csak jött, jött a sok mondanivaló. De Gábor nem értette az ősi nyelvet. Elveszítettük a kapcsolatot egymással.

Azon az éjszakán kaptam ezt az álmot, amikor megfogant a gyermek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jupiter.blog.hu/api/trackback/id/tr151643214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása